Karabük Haber Postası Karabük Haber Postası

CHP İl  Başkanı Dinçel’den Değerlendirme

Gündem Yayın: 13.04.2016 14:29
Yazar:

Cumhuriyet Halk Partisi İl Başkanı Erdoğan Dinçel, Parti olarak Karabük’ün her sorununun takipçisi olduklarını söyleyerek, Belediye Başkanı Rafet Vergili ve AK Parti İktidarını eleştirdi

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP)  İl Başkanı Av. Erdoğan Dinçel, Karabük’ün sorunlarının takipçisi olduklarını belirterek, gündeme dair değerlendirmelerde bulundu.

CHP İl Başkanlığında basın toplantısı düzenleyen İl Başkanı Erdoğan Dinçel; olası bir erken genel seçime hazır olduklarını ifade ederek, 1 Kasım seçimlerinin ardından olası bir erken genel seçim için Cumhuriyet Halk Partisi teşkilatları olarak seçim çalışmalarını sürdürüyoruz Seçimlerin ardından Türkiye’nin bir erken seçime gitme olasılığına yönelik çalışmalarımızı hızlandırdık. Bu yönde tüm teşkilatlarımız eğitim çalışmalarından geçiyor.Bilindiği gibi seçim sonrası Parti Meclis üyelerimiz ve milletvekillerimiz Anadolu’yu geziyor.Özellikle milletvekili çıkaramadığımız yerlerde ziyaretler gerçekleştiriyorlar.Bu yönde geçtiğimiz günlerde de Karabük ziyaretleri gerçekleştirdiler.Amacımız zayıf olduğumuz İllerde güçlenmek.Bunun için de önümüzde ki günlerde bu tür faaliyetler devam edecek. 20 Nisan Çarşamba günü Batı Karadeniz Sivil Toplum kuruluşlarının katılımı ile Zonguldak’ta genel başkanımızın da katılımıyla geniş kapsamlı bir toplantı gerçekleştiriceğiz. Bu toplantının bir gün sonrasında genel başkan yardımcımız ve parti yetkililerimiz Karabük İline gelerek çeşitli ziyaretler gerçekleştirecekler” dedi.

KARABÜK’ÜN TÜM SORUNLARININ TAKİPÇİSİYİZ

Karabük’ün tüm sorunlarının takipçisi olduklarını belirten CHP İl Başkanı Dinçel, “Daha önce de söylediğimiz gibi Karabük’ün bütün sorunlarıyla yakından ilgileniyoruz. Bu yönde önemli çalışmalarımız var ve önümüzde ki günlerde geniş kapsamlı bir şekilde kamuoyu ile paylaşacağız.Bu sorunlardan bazıları Katıl Atık Bertaraf Tesisi, Havaalanı konusu, Kastamonu yolunda ki sel felaketi, Safranbolu’da ki çeşitli sorunlar, Tren seferlerinin aksaklığı, Fatih mahallesi mezarlık sorunu” dedi.

TÜRKİYE’MİZ VE YÖREMİZİN ÖNEMLİ SORUNLARI VAR

Türkiye’nin ve yörenin  önemli sorunlarının olduğunu söyleyen Dinçel; “Bu ülkede her gün birbiri peşine şehit haberleri geliyor ve sadece taziye ile geçiştiriliyor. Gazetelerin alt köşelerinde küçücük yerlerde yer alıyor. Cumhurbaşkanı gerçek gündemi sürekli saptırarak konuşma yapıyor.

Bildiğiniz gibi geçtiğimiz günlerde 3 Nisan Karabük’ün kuruluş yıldönümünü kutladık.Bu kutlama son yıllarda ki coşkulu kutlamayı sönük kutlamalara bıraktı.Hatta 3 Nisan’lar unutturulmaya bile bırakıldı.Bakın son kutlamalarda Mustafa Kemal Atatürk’ün talimatı ile İsmet İnönü’nün kurduğu Karabük’te bu memleketi kuran insanların isimleri konuşulmuyor,yazılmıyor.Bunu şiddetle kınıyorum.Milli değerlerimize neden sahip çıkmıyoruz.Kent meydanında kutlama yaptık.Atatürk’ün büstünün,İnönü’nün emaresinin olmadığı yerde kutlama yaptık.Yazıklar olsun.Kent meydanına Atatürk ile beraber İnönü ve Fevzi Çakmak’ın da olduğu büstlerin konulmasını istiyoruz.Bunu kim yapacak Karabük belediyesi yapacak.Şimdi ben belediye başkanına soruyorum Kent meydanına Atatürk büstü yapılacak mı?,yapılmayacak mı?Bunu kendi partisine mensup MHP’liler de istiyor.Yapmayacaksanız açıklayın biz yapmaya talibiz.Bakın ilk göreve geldiklerinde Karabük girişinde yenisini yapacağız diyerek Atatürk anıtı kaldırıldı.Güya daha iyisi yapılacaktı.7 yıl geçti sözünün eri nerede.Başkanımızdan bunu bekliyoruz.Tabi eleştirilerin yanı sıra yaptıkları güzel icraatları da alkışladığımızı söylemek isterim.Ayrıca uzun süredir dile getirdiğimiz KARDEMİR’in bir köşesine İnönü büstü koyulması sözümüzü tekrar yeniliyoruz ve bu Kardemir’i yönetenlerden bekliyoruz” dedi.

HANİ SIK SIK BİR ARAYA GELECEKTİK

Karabük’te yapılan tüm işlerin sivil toplum kuruluşları ile paylaşılması gerektiğinin altını çizen CHP İl Başkanı Erdoğan Dinçel,”Bildiğiniz gibi bundan bir süre önce AK Parti İl Başkanı Timurçin Saylar bizi kahvaltıya çağırmıştı.Yaptığımız kahvaltıda Timurçin Başkan sık sık bir araya gelip istişareler yapacağımızı söylemişti.O gün bu gündür istişare bekliyoruz.Karabük’ün ortak menfaatlerinde ortak kararlar alacaktık. Bırakın bizi yapılan hiçbir iş sivil toplum örgütlerine sorulmuyor. İşte örnek katı atık tesisimizin yeri.Oraya paralar harcandı.Nerede o paralar.Bakın adliye binasının gitmesi gündemde.Niye gidiyor.Gitmesini kim istiyor,kiminle paylaşıp gönderiyorsunuz.Valilik binasını kime danışıp gönderiyorsunuz.Halka sordunuz mu.Biz söyleyince cami istemiyor diyorsunuz.Namaz kılmıyorlar diyorsunuz.Biz hiç kimsenin kıldığı namazın çetelesini tutmuyoruz. Çelik cami şuan ki lunapark’ın bulunduğu yere yapılabilir. Biz hiçbir zaman camiye karşı olmadık” dedi

BUNLAR SİYASİ ŞOV PEŞİNDELER

CHP Genel başkanı Kemal Kılıçdaroğlu hakkında Karabük AK Parti teşkilatlarının suç duyurusu olayını siyasi şovmenlik olarak değerlendiren Dinçel,”Bunlar ucuz politika.Siyasi şovmenlik.Gündem saptırmak.Bakın AK Parti eski Safranbolu İlçe başkanının Safranbolu belediye başkanı hakkında önemli iddiaları vardı.Ne oldu o iddialar.Neden suç duyurusunda bulunan içlerinde hukukçuların da olduğu AK parti teşkilatları bunu sorgulamıyor.Yazık yapılan suç duyurularının hiçbir hukuki,geçerliliği yok.Bırakın bu işleri.Siz 3 aydır açılamayan Kastamonu şehirlerarası yol hakkında suç duyurusunda neden bulunmuyorsunuz.İktidar partisi yetkililerisiniz neden hesabını sormuyorsunuz.Mütaahhit hafriyat masrafını azaltmak için ben kuruyor ve buna göz yumuluyor.Biz tüm bunları takip ediyoruz ve savcılık bu olayla ilgili tahkikat başlattı.

KENT MEYDANI DEĞİL, KENT ÇUKURU

Kent meydanının adının kent çukur meydanı olarak anıldığını ifade eden Dinçel; “Maalesef bu meydan istenilen gibi olmadı.Şuan kent çukuru diye adlandırılıyor.Daha kullanılmadan dökülüyor.Alttan duman çıkıyor.Parkeler sökülmüş.Bu meydanı istişare yaparak yapsaydık olmazmıydı?Orada canım ağaçlar yok edildi.Tekrar söylüyorum Valilik binasını taşımayın.Şehir kayıyor.İnsanlar neden Karabük’e gelmiyor diye soruyorsunuz.Bakın bayır mahalle,İstasyon çok vahim durumda.Karabük boşalıyor.Kent kaydı gitti.Camiyi Lunapark’ın olduğu yere yapalım.Gerekirse otopark’ı kaldırarak” diye konuştu.

BU DEVRAN DÖNER

Dinçel; son olarak geçtiğimiz aylarda Karabük’e gelen CHP milletvekillerinin KARDEMİR’e alınmaması ile ilgili konuyu değerlendirerek,Bu devran elbet dönecektir.Bu fabrikayı kuran partinin milletvekilleri daha dün Kardemir’e alınmazken,bugün bakan yardımcısı alınıyor.Ne diyelim söylenecek hiçbir şey bulamıyorum” şeklinde konuştu.

Paylaş:

Görüş Bildir

Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.

Köprü yapımında çalışmalar büyük ölçüde tamamlandı

Bolu Yayın: 29.03.2024 04:48
İhlas Haber Ajansı

Bolu’da Doğancı köyü mevkiinde bulunan Büyüksu Köprüsündeki yenileme çalışmaları büyük ölçüde tamamlandı.

Bolu-Mudurnu kara yolu üzerinde Doğancı köyü mevkiinde bulunan Büyüksu Köprüsünde yaklaşık 1 ay önce yenileme çalışması başlatıldı. Geçtiğimiz yıl yaşanan sel felaketlerinde köprünün taşması ve köprü ayaklarında meydana gelen çatlaklar nedeniyle mevcut köprü ekipler tarafından yıkıldı. Mevcut köprü yıkan ekipler, yerine yenisinin yapmak için başlattığı çalışmaları büyük ölçüde tamamladı. Sümer Mahallesi’nden Bolu Abant İzzet Baysal Üniversite’sine ve Mudurnu ilçesine bağlantının sağlandığı yol, çalışmaların bitmesinin ardından tekrar trafiğe açılacak. Bolu Valisi Erkan Kılıç, Mudurnu yolu üzerindeki Doğancı köyü Büyüksu Köprüsü yenileme çalışmasını yerinde inceledi. Vali Kılıç, yetkililerden bilgiler alarak, çalışan ekiplere kolaylıklar diledi.